Postaw Na Zdrowie

wellness business

Firma suplementacyjna

 

> propozycja współpracy w zakresie biznesu i zdrowia wellness …

Tego typu treści jak tekst powyżej otrzymuję sukcesywnie. Najczęściej jest to oferta współpracy z firmą typu (moje określenie) meteor – pojawia się i znika, choć zdarzają się takie już są o jakiegoś czasu na rynku.

Doceniam zapał i zaangażowanie osób, które szukają dobrych współpracowników, możliwości rozszerzenia rynku i ugruntowania pozycji sprzedawcy i menadżera. Rzecz natomiast w tym, że w wielu wypadkach są to tzw. świeżaki, które podekscytowane informacjami na spotkaniach, czy dobrze dobranych treściach marketingowych rzucają się w wir budowania rynku, bez wystarczającego przygotowania merytorycznego i marketingowego.

Swego czasu starałem się tłumaczyć na czym polega różnica pomiędzy dużymi graczami na rynku i tym, którym po drodze z uczciwością, a tymi, którzy widzą tylko tzw. niszę rynkową, bądź trend w ekonomii. Ponieważ jednak, jak się zapewne domyślasz, kończyło się to po prostu zerwaniem kontaktu, czyli brakiem odpowiedzi, a owych propozycji zaczęło się pojawiać więcej to musiałem zmienić strategię.

Zadaję więc pytanie, które zapewne na początku budzi pewna konsternację:

Czy większe możliwości biznesu i rozwoju są przy podpięciu się pod np. Coca Colę, czy pod lokalną wytwórnię oranżady w Pikutkowie Dolnym?

Nie mam przy tym nic ani do Pikutkowa, ani do jakiejkolwiek wytwórni oranżady. Jeśli to pytanie jest dla składającego propozycję na tyle intrygujące, że chce dowiedzieć się w czym rzecz, to oczywiście może się dowiedzieć. Jeśli nie daje mu to wystarczająco do myślenia to przynajmniej wiem, że nie będę tracił czasu.

W przypadku reakcji pozytywnej zadają więc dodatkowe pytanie:

Czy zamiast firmy, o której piszesz  nie wolałbyś  współpracować z renomowaną firmą, która:

  • ma 70 latach tradycji i doświadczeń
  • jako pierwsza na świecie wyprodukowała i zaczęła sprzedawać multiwitaminę (w 1934 r.)
  • posiada ponad 200 produktów w swojej ofercie
  • suplementy są najwyższej jakości i przede wszystkim są to naturalne koncentraty roślinne
  • firma posiada swoje przedstawicielstwa w ponad 50 krajach na świecie
  • daje unikalne gwarancje satysfakcji z nabycia produktu
  • wypłaca co roku swoim współpracownikom prowizje o wysokości liczonej w miliardach dolarów
  • umożliwia współpracę partnerską dając możliwości uzyskiwania dochodu na kilku płaszczyznach
  • jest uznaną, akceptowaną i szanowaną przez renomowane placówki naukowe i konsumenckie.
  • umożliwia dostęp do produktów w dziedzinach pokrewnych
  • dysponuje własnymi planacjami i famami, gdzie uprawia się rośliny do produkcji preparatów
  • jest jedyną firma na świecie, która sama sieje zbiera, przetwarza i dystybuuje swoje produkty – 100% kontroli nad wszystkim etapami wytwarzania
  • zebrane roślinne są natychmiast przetworzone do przerobu, gdzie są odwadniane i przetwarzane, dzięki czemu straty składników odżywczych są minimalne
  • farmy są uprawiane uprawiane w sposób naturalny, przy pomocy tzw. trójpolówki – gleba odłoguje
  • nie stosują żadnych pestycydów, czy innych środków chemicznych
  • korzystają tylko z naturalnych nawozów, np.. wypasa owce, które zostawiają odchody użyźniające glebę
  • szkodniki roślin niszczy się przy pomocy ich biologicznych wrogów – biedronki, pajączki, itp.
  • mają własne ujęcia wody, by unikną potencjalnego zanieczyszczenia
  • w każdym miesiącu na wytwarzanych suplementach wykonuje się 15.000 (piętnaście tysięcy) testów jakościowych dla zapewnienia najwyższych standardów
  • produkcja suplementów odbywa się w warunkach znacznie przewyższających  GMP –  Good Manufacturing Practices (Dobrej Praktyki Produkcyjnej)
  • ponosi koszty prowadzenia naturalnych, ekologicznych farm – naturalna uprawa roślin jest kilkaset razy droższa niż wyprodukowanie syntetycznego produktu
  • jej produkty świetnie sprzedają się także w dalekiej Azji. Jest to istotne dlatego, że tam istnieją wielowiekowe tradycje znajomości ziół, preparatów i medycyny naturalnej i na tych rynkach produkty kiepskiej jakości się nie sprzedają
  • osobiście mam kilkanaście lat własnych doświadczeń z używania tych produktów, a także przez rodzinę, znajomych, moich klientów i współpracowników w tej branży.
     

Współpracę z taką firmą mogę ci zaproponować (i tobie czytelniku też), plus moje mentorstwo w kwestiach merytorycznych, oraz dostęp do unikalnego systemu motywacyjno-szkoleniowego.

Jeśli możesz zaproponować coś co może się porównywać z warunkami, o których piszę powyżej to chętnie się tym zainteresuję. Jeśli nie, to może warto byś ty się zainteresował/-a/ tym co ja mam dyspozycji, a możesz mieć także ty jako klient, czy też współpracownik.