Postaw Na Zdrowie

Zdrowie

Liposomalna witamina C?

suplementy lewoskrętnej witaminy c > I drugie pytanie na temat witaminy C. Otoz okazuje sie ze najlepiej
> wchlanialna jest ta przyrzadzona tak na ultradźwiękach. Czy spotkal sie Pan z
> taka metoda I czy poleca Pan ja swoim klientom ?

Tak to jest do wykorzystania, ale PRAKTYKA jest taka, że to ma sens gdy się robi liposomalną witaminę C z naturalnych źródeł, np. z proszku aceroli, gdy mamy rzeczywiście dobrą, lewoskrętną formę kwasu askorbinowego. Stosuje się przy istotnych problemach zdrowotnych, np. w nowotworach, ale to nie samemu, bo tu w szczególności trzeba wiedzieć co się robi i najlepiej pod nadzorem kogoś kto ma w tym doświadczenie i stosowną wiedzę. Proszek z dzikiej róży nie za bardzo się nadaje, bo jest kłopot z salicilanami, których nie tak łatwo się pozbyć.
Do codziennego używania nie bardzo widzę sens robienia tego, a szczególnie z syntetycznymi formami witaminy C po 40 zł za kilogram … to prawie każdy potrafi zrobić, opisać, tylko nie potrafi sprawdzić i pokazać efektów fiziologicznych …

Jeśli ktoś nie ma wiele czegoś innego, ważnego do roboty i chce się w to bawić to oczywiście można. Gdzie można oszczędzać i się da, to oczywiście trzeba to robić, ale w przypadku witaminy C optymalnym wyjściem jest przyjmowanie lewoskrętnej witaminy C z opóźnionym uwalnianiem. Bierze się 1-2 razy na dobę i zapewnia stały "dowóz" do organizmu tego co organizm potrzebuje i wykorzystuje biologicznie (nie mylić z przyswajaniem). Ci, którzy propagują wielkie dawki, albo może za mało wiedzą o samej fizjiologii (vide: próg nerkowy), albo muszą mieć niewiele więcej do roboty niż ciągłe przyjmowanie.
Nie bardzo sobie natomiast wyobrażam jak takie np. cogodzinne przyjmowanie miałoby mieć zastosowanie u osób intensywnie pracujących, aktywnych zawodowo, czy biznesowo.

Mówimy tu działaniach wspomagających, nie o leczeniu. Tym powinni się zajmować (mądrzy…) lekarze i ci, którzy mają wystarczająco dużą PRAKTYKĘ opartą na wiedzy i doświadczeniu.

Ten artykuł znaleziono używając frazy:

  • liposomalna witamina c
  • witamina c liposomalna
  • liposomalna witamina c opinie
  • Witamina C Liposomalna Nowotwory
  • Witamina C Liposomalna Opinie
  • wit c liposomalna
  • witamina c liposomalna gdzie kupić
  • jak zrobić liposomalną witaminę c
  • liposomalna wit c gdzie kupic
  • wit c liposomalna gdzie kupic najnepsza

Watch Rings (2017) Movie Online Streaming & Download

WATCH NOW


Quality : HD
Title : Rings
Director : F. Javier Gutiérrez.
Writer :
Release : 2017-02-01
Language : English.
Runtime : 117 min.
Genre : Horror.

Synopsis :
Rings is a movie genre Horror, was released in February 1, 2017. F. Javier Gutiérrez was directed this movie and starring by Matilda Anna Ingrid Lutz. This movie tell story about Julia becomes worried about her boyfriend, Holt when he explores the dark urban legend of a mysterious videotape said to kill the watcher seven days after viewing. She sacrifices herself to save her boyfriend and in doing so makes a horrifying discovery: there is a „movie within the movie” that no one has ever seen before.

WATCH NOW

Ten artykuł znaleziono używając frazy:

  • postaw na zdrowie janus pdf

Suplementacja jodem – skażenia radioaktywne

skażenie W obliczu występujących zagrożeń radioaktywnych coraz większe zainteresowanie wzbudzają możliwości zabezpieczenia się przed zgubnymi skutkami promieniowania. Co można zrobić?

Wiedza w społeczeństwie na ten temat jest mikroskopijna, a na media maidstreamowe (tzw. głównego nurtu) liczyć raczej nie można.
Nie ma żadnych wątpliwości co do tego, że promieniowanie radioaktywne jest groźne dla zdrowia i życia. Fakt ten jest powszechnie znany i nie do zaprzeczenia. Promieniowanie X powodują między innymi mutowanie komórek i w następstwie raka.

W przypadkach zagrożenia sensowną możliwością zadziałnia w odpowiednim czasie jest suplementacja jodem. Kliknij tutaj by ściagnąć praktyczny poradnik postępowania.

Ten artykuł znaleziono używając frazy:

  • promieniowanie radioaktywne

Tran, omega3 i witamina E

tran omega 3 Coraz bardziej do wiadomości i świadomości ludzi przebija się konieczność suplementacji kwasami tłuszczowymi typu omega3. Coraz więcej jest tego typu preparatów i przybywa konsumentów tych NNKT (Niezbędnych Nienasyconych kwasów Tłuszczowych). To oczywiście pozytywne zjawisko. niestety, znacznie gorzej (jak zwykle) jest już z wiedzą na temat jakości samych preparatów. Jest to oczywiście efektem konsekwentnego prania mózgu przez reklamy, artykuły w magazynach dla kobiet (tzw. sponsorowane, co mało kto zauważa). czy informacje w internecie, od sprzedawców, etc. Większość osób więc wie, że jedną z bardziej istotnych funkcji jednego ze składników omega 3, jest kwasu DHA, jest budowa i stała regeneracja mózgu. Szacuje się, że ok. 20% masy mózgu to właśnie DHA (dokozaheksaenowy). Prawda jest więc i dobrym efektem podawanie suplementów omega3 szkolnikom, maturzystom, czy studentom w okresie  przed sesjami.

Rzecz w tym, że należałoby go dostarczać nie tylko tym osobom i nie tylko w okresie szczególnie intensywnego wysiłku umysłowego, choć wtedy w szczególności. Na dobrą sprawę większość mózgów jest chronicznie "głodzona" w wyniku stałego niedoboru DHA. Mało tego.

To o czym już zwykle nie informują reklamy i "edukacyjne" artykuły to fakt, że DHA jako tłuszcz ulega jełczeniu, także w naszym mózgu jeśli nie jest konserwowany. Przed jełczeniem chroni go najlepiej witamina E (tokoferol). Zapewne więc widujesz na etykietach różnych produktów tranu, czy omega 3, iż zawiera on tą witaminę. W czym, problem? Ano w tym, że działanie ochronne witaminy E ma głównie postać gamma tokoferolu, a ta postać występuje tylko w naturalnych formach tej witaminy.

Ponieważ wiele firm wytwarza tylko syntetyczną formę witaminy E (d alfatokoferol) to oczywiście skrzętnie pomija informacje, ze w stosunkowo niewielkim stopniu chroni ona kwasy omega3 przed jełczeniem. Oznacza to, że, np. suplementy tranu bogato prezentujące się na półkach aptecznych często mają tylko ułamek wartości jakim im się przypisuje. Nie otrzymujesz więc też tego co należałoby oczekiwać od danego preparatu – wydajesz pieniądze na coś, co nie jest w pełni wartościowe.

Także niestety w niektórych firmach sprzedaży bezpośredniej, gdzie z zasady suplementy powinny być i często są lepszej jakości, spotyka się nierzadko preparaty zawierające omega3 z syntetyczną witaminą E.

Jednakże zawarta w suplemencie ilość witaminy E nie jest oczywiście wystarczająca do uzupełniania potrzeb naszego organizmu. By więc twój mózg nie jełczał potrzebujesz zadbać o uzupełnianie niedoborów tego składnika, albo poprzez zwiększenie spożycia produktów zawierających go, albo suplementację, albo jedno i drugie.

Wniosek praktyczny: aby efektywnie wykorzystywać suplementy NNKT i wydawane na nie pieniądze kupuj preparaty zawierające naturalną witaminę E jako składnik chroniący kwasy omega3.

Ten artykuł znaleziono używając frazy:

  • tran omega3

Suplementacja magnezu inaczej

Magnez jest pierwiastkiem, którego niedobory są dość częste, a skutki tego są równie powszechne. Wiele osób już stosuje suplementację magnezem, lecz często robią to niewłaściwie, przyjmując go w niewłaściwą porę (zła chronobiologia), preparaty w niewłaściwej formie (słabo przyswajalne), czasem bez wapnia, który jest synergistą magnezu, lecz to trzeba też wiedzieć kiedy co i jak, a nie po prostu łykać suplementy magnezu, które sugeruje reklama, czy treść na ulotce i oszukiwać siebie, że taka suplementacja magnezu przyniesie tylko pozytywne skutki.

Czasem spotykam się tym, że niektóre osoby mają problem z łykaniem dobrego preparatu magnezu, lecz jest gabarytowo zbyt duża. Inni natomiast zapominają przyjąć preparat w odpowiedniej porze. Suplementacja magnezu, jak i innych biopierwiastków wymaga określonej wiedzy. Dla tych osób mam dość proste rozwiązanie którym jest … woda. Oczywiście odpowiednia woda. Co ma wspólnego woda i magnez?Okazuje się bowiem, że ten płyn z niektórych źródeł zawiera całkiem sporo tego pierwiastka. Trzeba tylko wiedzieć które to źródła. Na szczęście (jeszcze?) w Polsce obowiązują przepisy, które obligują producentów do podawania zawartości mineralnej w wodzie i możesz na spokojnie wybrać sobie w markecie wodę z dużą zawartością magnezu. Niestety, większość wód, włącznie z tzw. mineralnymi jest dość uboga w jony magnezowe. Można natomiast znaleźć dość bogate w magnez wody, których półtoralitrowa butelka zawiera 150-200 mg magnezu, a więc opróżnienie takowej w ciągu dnia może niemal pokrywać dzienne zapotrzebowanie organizmu na ten pierwiastek. Takie wody można kupić już za 1.50 zł., choć  oczywiście niektóre potrafią kosztować 5-6 zł. jeśli więc potrzebujesz dodatkowego źródła magnezu, a takich jest większość ludzi, to wypicie 1.5 litra takiej wody (czyli tyle ile i tak należałoby wypić w ciągu dnia) może być dla ciebie świetnym rozwiązaniem. Nie zmienia to faktu, że suplementacja magnezem może być potrzeba, bo przedawkowanie magnezu zdarza się raczej rzadko, no chyba że ktoś opierając się tylko na informacjach z internetu i to niekoniecznie najlepszego źródła, zafunduje sobie obfitą suplementację(?) wykorzystując chlorek magnezu doustnie, czy dermalnie (poprzez skórę), ignorując ważne fakty z dziedziny biochemii i fizjologii, które trzeba znać, nawet jeśli chce się wdawałoby się robić tak proste sprawy jak suplementacja magnezu. Na okrągło mam do czynienia z kardynalnymi błędami w zakresie suplementacji magnezeu i niestety jest to podyktowane często namolnymi, choć jak widać skutecznymi reklamami w TV, radiu, prasie i internecie.

Ten artykuł znaleziono używając frazy:

  • suplementacja magnezu
  • suplementacja magnezem
  • przedawkowanie magnezu
  • magnez suplement
  • suplementy magnezu
  • magnez suplementacja
  • suplement magnez
  • żeń szeń i magnez
  • suplementacjA magnezem a kapidld
  • inaczej nazwa magnezu